پروسه مهاجرت آسان به گرجستان و دریافت اقامت دائم و موقت کشور گرجستان

مهاجرت به گرجستان

 

مهاجرت به گرجستان

همیشه مهاجرت یک گذینه بسیار پیچیده و بسیارمهم هستش دلایل انتخاب کشور گرجستان به عنوان یک کشور جهت مهاجرت به گرجستان بسیار زیاد می باشد روزانه گروه مهاحرتی بست جورجیا  با تعدادی زیادی از هموطنان که قصد مهاجرت به گرجستان را دارند در ارتباط هستش و با توجه به سیستم نظرسنجی و مشاوره ای تیم ما جهت انجام امور مهاجرت بیشترین و مهمترین دلایلی که مردم مهاجرت به گرجستان را انتخاب میکنند به شرح زیر می باشد .

مهمترین دلایل افزایش نرخ مهاجرت به گرجستان

  1. هزینه زندگی در گرجستان بسیار پایین هستش . و از مهمترین دلایل افزایش نرخ مهاجرت به گرجستان میباشد.
  2. آرامش و امنیت در گرجستان .
  3. نزدیکی کشور گرجستان .
  4. راحتی اقدام کردن برای مهاجرت از گرجستان در اینده به سایر کشور های اروپایی .
  5. اینده بسیار امیدوار و رو به رشد گرجستان .
  6. احتمال پیوستن گرجستان به اتحادیه اروپا بسیار زیاد می باشد . (( گرجستان هم اکننون عضو ناظر اتحادیه اروپا می باشد ))
  7. مردمان خوب و مهمان نواز گرجستان را بسیار آرام و مناسب برای زندگی بدور از دغدغه نشان داده است .
  8. هزینه ثبت شرکت در گرجستان و دریافت اقامت گرجستان بسیار ارزان تر از سایر کشور ها حتی کشور های همسایه ایران هستش .

موارد و آمار های جالب در مورد کشور گرجستان :

واحد پول گرجستان لاری میباشد که در ابتدای سال 2017 هر دلار آمریکا 2.7 لاری می باشد .

ساعت کشور گرجستان نیم ساعت عقب تر از ایران است ولی خوب با توجه به این که ساعت کشور ایران در نیمه ساعت یک ساعت جابه جا میشود در 6 ماهه دوم سال ساعت به وقت گرجستان نیم ساعت جلوتر از ایران می باشد .

کشور گرجستان و در شهر تفلیس چند چیز به شدت یافت می شود که شامل صرافی و پمپ بنزین و تاکسی و  پلیس به شدت در سطح شهر یافت میشود .

هزینه حمل نقل عمومی در کشور گرجستان بسیار ارزانتر از کشور های همسایه مثل ترکیه میباشد . 50 تتری

گرجی ها به شدت مهمان نواز هستند و وقت بسیار زیادی را صرف خوردن غذا میکنند  به صحبت در هنگام غذا خوردن به شدت علاقه دارند .

چرا  مهاجرت ؟  , چرا گرجستان ؟

چرا مهاجرت باید کرد و برترین دلایل مهاجرت گرجستان
درواقع کلمه مهاجرت هنگامی که به گوش هر شخصی میخورد به فکر اخذ اقامت و ترک کشور وی میباشد.اما مسائل بسیار مهم و پیچیده ای در این زمینه وجود دارد تا فرد بتواند اقدام به اخذ اقامت یک کشور کند و به آن مکان مهاجرت کند.در واقع یکی از مهمترین مسائل در زمینهمهاجرت گرجستان داشتن شرایطی میباشد که این کشور برای افرادی که خواستار اخذ اقامت گرجستان  آن هستند در نظر گرفته است.اما صرفا داشتن شرایط نمیتواند ملاکی جهت مهاجرت گرجستان باشد یکی از مهمترین مسائل پیرامون این زمینه هدف گذاری میباشد بدین منظور که شما ابتدا باید هدف خود را جهت مهاجرت و اخذ اقامت کشوری دیگر را تعیین کنید تا در ادامه کار با مشکل مواجه نشوید. یکی از این مسائل اشنایی و تسلط بر زبان انگلیسی میباشد البته در وهله اول زبان انگلیسی ملاک است و پس از ان زبان گرجی و تسلط متوسط بر آن میتواند به شما کمک بسزایی کند. بودجه ای که شما جهت سرمایه گذاری در نظر گرفته اید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است بدین دلیل ایجاد کسب و کار و همچنین و شغل و کارآفرینی در هر حوزه ای نیازمند سرمایه و بودجه ای خاص میباشد تا بتوان به اصطلاح استارت کار را به بهترین شکل و نحو احسند زد.

مهاجرت به گرجستان شاید تبدیل به بشکه عسل شود

گرجستان کشوری اروپایی و خوش آب و هواست و میتواند مقصدی مناسب برای مهاجرت باشد . اگر به اتحادیه اروپا بپیوندد افراد مهاجر افتادن در بشکه عسل
اما مهاجرت گرجستان میتواند سکوی پرتابی برای شما باشد به این دلیل که کشور گرجستان عضو اتحادیه اروپا میباشد و از امکانات کشور های اروپایی برخوردار میباشد اما مسئله مهم این است که کشور گرجستان از لحاظ اقتصادی در درجه نسبتا پایینی در مقایسه با ایران قرار دارد و افرادی که قصد مهاجرت گرجستان را دارند باید به فکر کارآفرینی نیز باشند اما با ان اوصاف هیچ جای نگرانی نیست بلکه کشور گرجستان دارای هزینه های زندگی حدود یک سوم ایران میباشد و در عین این ارزانی میتوانید کیفیت بسیار بالایی را در هر حوزه و زمینه ای تجربه کنید.
کار آفرینی در گرجستان امری بسیار ساده میباشد و شما میتوانید با کمترین هزینه اقدام به ایجاد شغل برای خود و حتی برای افراد دیگری باشید به عنوان مثال حقوق یک کارمند در کشور گرجستان مبلغی بالغ بر ۴۵۰ الی ۷۰۰ هزار تومان ماهیانه میباشد که به واحد پولی گرجستان به صورت لاری پرداخت میشود.
در آخر به این موضوع پی میبریم که کشور گرجستان گزینه ای بسیار مناسب در جهت اخذ اقامت و مهاجرت میباشد اما در صورتی که ابتدا هدف گذاری انجام شود و کار آفرینی هم مکمل آن باشد .

 

گرجستان سه سال متوالی سومین کشور امن دنیا انتخاب شده است .

گرجستان دارای دومین پلیس پاک دنیا می باشد .

 

اقامت گرجستان

شما بدون اخذ اقامت گرجستان و تنها با داشتن پاسپورت میتوانید 45 روز در داخل کشور گرجستان بمانید سپس می توانید با یک خروج از مرزها گرجستان و ورود به خاک این کشور مجدد 45 روز دیگر اقامت داشته باشید در این کشور .

برای اخذ اقامت گرجستان شما میتوانید از چندین طریق اقامت بگیرید که شامل موارد زیر میباشد .

  • اخذ اقامت گرجستان از طریق خرید ملک
  • اخذ اقامت گرجستان از طریق ثبت شرکت
  • اخذ اقامت گرجستان از طریق سرمایه گذاری
  • اخذ اقامت تحصیلی گرجستان
  • اخذ اقامت گرجستان از طریق ازدواج
  • و ....

هزینه اخذ اقامت به  پول گرجستان

هزینه های فعلی دریافت اقامت گرجستان به لاری چقدر است ؟ بهترین روش برای تبدیل پول دلار و یا سایر ارز های معمول به لاری میتوان از صرافی ها که اکثرا به طور 24 ساعته خدمات میدهند استفاده کنید . البته میتوانید با مراجعه به بانک پول خود را به لاری واحد پول گرجستان تبدیل کنید ولی معمولا صرافی ها به صرفه تر و زمان کمتری لازم است . تعداد صرافی ها در پایتخت گرجستان تفلیس بسیار بسیار زیاد می باشد .

از صرافی های که علامت (( % درصد )) برای تبدیل پول به واحد پول گرجستان و بلعکس نوشته اند جدا خداری کنید زیرا با این روش شما هزینه بسیار بالای را برای تبدیل پول پرداخت میکنید .

کارشناسان اقامت در گرجستان

اگر شما نیز قصد اقامت در گرجستان و  مهاجرت به گرجستان را دارید حتما با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

09128878578   ---   02122782418

روش هایی که میتوانید برای اخذ اقامت گرجستان اقدام کنید :

اقامت گرجستان مهم ترین مسئله و دغدقه ای است که برای هر شخصی که هدف خود را کشور گرجستان قرار داده است . دریافت اقامت گرجستان به چندین روش امکان پذیر میباشد که عبارت اند از : دریافت اقامت گرجستان از طریق سرمایه گذاری , دریافت اقامت گرجستان از طریق خرید ملک , دریافت اقامت گرجستان از طریق ثبت شرکت , دریافت اقامت تحصیلی گرجستان , اقامت از طریق کار آفرینی , اقامت از طریق استخدام در یک شرکت ثبت شده در گرجستان . تمامی پرونده و فایل اقامتی مشتریان شرکت بست جورجیا به طور کامل و با رعایت قوانین کشور گرجستان می باشد و توسط موکل های حرفه ای گرجی می باشد و احتمال پذیرش فایل مهاجرتی و دریافت اقامت شما از دولت گرجستان چندین برابر میشود

 اقامت موقت در گرجستان و نحوه کاریابی و اشتغال

شرایط کار در گرجستان : با توجه به مطالب ذکر شده در مقالات قبلی به اهمیت ثبت شرکت در گرجستان و اخذ اقامت گرجستان پی بردیم اما ثبت شرکت چگونه میتواند برای ما مفید واقع شود و یا اخذ اقامت چه سودی برای فرد دارد و چه اموری را میتوان از این دو انجام داد.

شرایط کاریابی در گرجستان برای افراد مهاجر چگونه است؟

یکی از مهم ترین مسائل و دغدغه های افرادی که اقدام به مهاجرت به سایر کشور ها میکنند شرایط کار و شغل است تا بتوانند از آن طریق امورات خود را نیز بگذرانند.در واقع یکی از دلایل مهاجرت افراد مشکلات مالی و اقتصادی کشور وی میباشد بدین منظور که فرد درآمد بالایی ندارد و یا شغل متناسب با تحصیلات وی وجود ندارد و یا حتی در صورت موجود بودن شغل مورد علاقه وی درآمد آن کم میباشد.

مهاجرت متخصصان به گرجستان

باتوجه به این مشکلات و حواشی پیرامون است که افردا متخصص اقدام به اخذ اقامت و یا مهاجرت میکنند.
اما روی صحبت با شرایط کار در گرجستان میباشد در واقع گرجستان کشوری است اروپایی با امکاناتی ویژه که هر روزه در حال پیشرفت میباشد و روز به روز بر تعداد افرادی که برای اخذ اقامت این کشور اقدام میکنند افزوده میشود.اما نکته ناگفته این است که کشور گرجستان مانند برخی کشور های دیگر مانند آمریکا و انگلیس دارای اقتصاد و بازار کار خوبی نیست در واقع گرجستان عضو ناظر اتحادیه اروپاست و از امنیت بالایی برخوردار است.

شرایط کسب کار در گرجستان

دریافت اقامت کاری و حرفه ای گرجستان

اگر در تفکر این هستید که با مهاجرت به گرجستان میتوانید شغلی بسیار مناسب و با در آمد بالا داشته باشید و به طور صریح و کاملا واضح در پی کار کردن برای افراد گرجی هستید کاملا در اشتباهید زیرا این کشور را نمیتوان از لحاظ اقتصادی با سایر کشورهای اروپایی مقایسه کنید. زیرا در گرجستان حقوق یک کارمند به واحد پولی ایران عددی بالغ بر 400 الی 700 هزار تومان میباشد که این عدد صرف برای گذران زندگی در این کشور میباشد اما ناگفته نماند که هزینه های زندگی در این کشور بسیار پایین میباشد و حدود یک سوم هزینه های زندگی در تهران میباشد . اما با این اوصاف باز هم جای نگرانی نیست همانطور که ملاحضه فرمودید شرایط کار در گرجستان مطابق میل شما نخواهد بود اما راه حلی برای حل این موضوع وجود دارد.

اقامت گرجستان از طریق کار آفرینی

شما میتوانید با کمترین هزینه و بودجه اقدام به ثبت شرکت در گرجستان کنید این بدین معنی است که حتی اگر شما قصد افتتحاح یک فروشگاه را دارید اولین قدم برای شما ثبت شرکت است با توجه به این موضوع پی میبریم که با ثبت شرکت شما میتوانید هم برای خود و هم برای دیگران اقدام به اشتغال زایی کنید همچنین میتوانید از درآمد بسیار بالایی برخوردار باشید فقط در صورتی که کار را به نحو احسند و به بهترین شکل انجام دهید زیرا گرجستان از استاندارد های اروپایی پیروی میکند.

 

هزینه زندگی در گرجستان

هزینه زندگی در گرجستان یکی از سوالاتی است که همیشه از کارشناسان شرکت بست جورجیا مورد سوال قرار میگیرد به همین دلیل ما در این پست و پست های بعدی سایت به ریز هزینه های زندگی در گرجستان به صورت تخصصی و دقیق میپردازیم . هزینه زندگی در گرجستان که در سایت بست جورجیا قرار میگیرد حاصل تجربه زندگی تیم بست جورجیا در کشور گرجستان میباشد . البته این نکته را در نظر بگیرید که هزینه زندگی هر شخص و خانواده ای در هر کشوری بسته به نوع خوراک , پوشاک , نوع زندگی آن خانواده متغیر می باشد . شما نیز اگر از جمله افرادی می باشید که قصد مهاجرت به گرجستان و اخذ اقامت گرجستان را دارید و یا حتی قصد ثبت شرکت در گرجستان را دارید حتما هزینه زندگی در گرجستان از جمله مسائل مهم جهت مهاجرت به گرجستان شما می باشد .

اطلاع رسانی کامل هزینه زندگی در گرجستان در کانال تلگرام زیر

تفاوت هزینه های زندگی برای مهاجران اقامت موقت یا اقامت دائم در گرجستان

اگر موفق به دریافت اقامت دائم گرجستان شوید هزینه های کمتری خواهید داشت

هزینه زندگی در گرجستان همانند هزینه زندگی در هر کشوری برای افراد مختلف متفاوت میباشد و این به موارد مختلفی از جمله ذائقه خوراک + نوع پوشش + منطقه زندگی + داشتن وسیله نقلیه و … میباشد .

طبق اخرین آمارها هزینه زندگی در گرجستان بر اساس امار انتهای سال ۲۰۱۶ و ابتدای سال ۲۰۱۷ به شرح جدول زیر میباشد .

ما در این جدول تنها بخشی از هزینه های زندگی در کشور گرجستان ذکر شده و تمامی موارد هزینه زندگی در گرجستان در این جدول نتوانستیم اعلام کنیم ولی سعی میکنیم در بخش هزینه زندگی در گرجستان سایت بست جورجیا به مرور زمان لیست کاملی از هزینه های زندگی در گرجستان تهیه کنیم .

در این قسمت به بررسی هزینه زندگی کشور گرجستان می پردازیم البته سوالاتی پیرامون قیمت و هزینه بلیط تا گرجستان ، هزینه بهداشت و درمان در گرجستان مرتبط با این مقاله نمی شود و می توانید از گروه بست جورجیا  سوال فرمایید ، امید است که مقاله هزینه زندگی در گرجستان بتواند پاسخگوی سوالات شما باشد.

ما در این جدول هزینه خوراک و غذا در گرجستان , هزینه کافه و بار در گرجستان , هزینه سوپر مارکت در گرجستان ,هزینه میوه و سبزیجات در گرجستان , هزینه ایاب و ذهاب در گرجستان ,  هزینه ورزش و تفریح در گرجستان , هزینه پوشاک در گرجستان , هزینه اجاره منزل در گرجستان , هزینه خرید ملک در گرجستان را جای داده ایم .

اطلاع رسانی کامل هزینه زندگی در گرجستان در کانال تلگرام زیر

خوب با توجه به این که تفلیس پایتخت گرجستان میباشد هزینه زندگی نیز معمولا در پایتخت و شهر های پر جمعیت هر کشوری گرانتر از سایر شهرها میباشد از این رو اجاره خانه در تفلیس ماهانه : از ۳۰ تا ۵۰ مترمربع در مرکز شهر =200 تا 400 دلار آمریکا ( حومه شهر حدود ۱۰۰ الی ۱۵۰ دلار از اجاره ماهانه کم می شود.) – از ۵۰ تا ۷۰ مترمربع در مرکز شهر = ۵۰۰ تا ۷۰۰ دلار آمریکا – از ۷۰ تا ۱۰۰ مترمربع در مرکز شهر = ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار آمریکا

لازم به ذکر است که هزینه اجاره خانه در گرجستان ذکر شده در بالا امکان دارد در خانه های قدیمی تر ارزان تر باشد و این به طور 100 دقیق نیستو همچنین هزینه اجاره ملک در گرجستان و در تفلیس ماه تا ماه پرداخت می شود و چیزی به نام  پول پیش مثل کشور ایران وجود ندارد، و منازل معمولا بصورت تمام وسایل ( Full furniture ) تحویل مستاجر می شوند بنابراین شما نیازی به خرید یخچال ، گاز ، آبگرمکن ، مبل ، تخت ، تشک و … ندارید ولی تهیه ظروف آشپزخانه و وسایل خواب مثل پتو ، متکا ، لباس خواب و .. با شماست.

در صورت نداشتن وسیله نقلیه و استفاده از تاکسی و سایر وسایل نقلیه هزینه رفت امد بسیار متافاوت هست ممکن است هزینه رفت امد در گرجستان یک خانواده 100 لاری در ماه باشد و یک خانواده که زیاد از تاکسی استفاده میکنند تا 400 لاری نیز برسد

میتوان گفت هزینه پوشاک در گرجستان با توجه به نوع پوشاک ماهیانه از 70 لاری تا 300 لاری متغیر می باشد

جداول هزینه زندگی در گرجستان

شماره

نام کالا یا خدمات

قیمت بر اساس لاری

رستوران ها

۱
صرف یک وعده غذایی در یک رستوران ارزان برای سه نفر
۲۰  لاری
۲وعده غذایی دونفره سه وعده در یک رستوران متوسط
۴۵ لاری
۳
مک دونالد + نوشابه + سیب زمینی
۳٫۵ لاری
۴
آبجو نیم لیتری
۲ لاری
۵
پنیر محلی یک کیلو گرمی
۷٫۸۵ لاری
۶
سینه مرغ یک کیلویی
۷ لاری
۷
یک کیلو سیب
۲ لاری
۸
آبجو وارداتی
۳٫۵ لاری
۹
کاپوچینو
۳ لاری
۱۰
کوکاکولا و پپسی
۱ لاری
۱۱
بطری آب
۰٫۴۳ لاری

۱۲
شیر یک لیتری
۲٫۷۰ لاری
۱۳
قرص نان  ۵۰۰ گرمی
۰٫۸۴ لاری
۱۴
برنج یک کیلو
۲ لاری
۱۵
۱۲ عدد تخم مرغ
۳٫۵ لاری
۱۶
یک کیلو گوجه
۲ لاری
۱۷یک کیلو پیاز
۱ لاری
۱۸
بطری آب یک لیتری
۱ لاری
۱۹
یک بسته سیگار ماربرو
۳ لاری

هزینه های حمل و نقل در کشور گرجستان چگونه است؟

۲۰
بلیط یک سفره حمل ونقل محلی (( مترو و اتوبوس ))
۰٫۵ لاری
۲۱
بلیط های اعتباری ماهیانه  (( مترو و اتوبوس ))
۳۰ لاری
۲۲تعرفه عادی تاکسی
۳ لاری
۲۳
مسافت یک کیلومتری تاکسی
۰٫۵ لاری
۲۴
تاکسی یک ساعت در اختیار
۷٫۵ لاری
۲۵
یک لیتر بنزین
۱٫۷۵ لاری

هزینه های خدمات رفاهی برای افراد دارای اقامت دائم یا موقت گرجستان

۲۶
هزینه آب برق آب و گاز و زباله  آپارتمان ۸۵ متری
۱۲۰ لاری
۲۷
هزینه آب و برق و گاز یک اپارتمان ۶۰ متری
۶۰ لاری
۲۸
هزینه یک دقیقه تماس تلفن همراه
۰٫۲۳ لاری
۲۹
اینترنت ۳۰ مگابایت نامحدود
۳۰ لاری

هزینه فراغت در گرجستان برای ماجران

۳۰
هزینه باشگاه درجه یک برای یک نفر ماهانه
۹۵ لاری
۳۱
تنیس یک ساعت در هفته
۲۵ لاری
۳۲
سینما یک صندلی
۱۰ لاری

هزینه پوشاک (( برند )) در گرجستان

۳۳
شلوارجین برند لیوایز
۱۰۰ لاری
۳۴
لباس زنانه تابستانی
۷۷ لاری
۳۵کفش پیاده روی برند نایک
۱۵۶ لاری
۳۶
کفش رسمی چرمی مردانه
۱۸۰ لاری
۳۷
کفش چرم مردانه
۸۵ لاری
۳۸
کفش بوت برند ال سی وای کی کی
۳۹ لاری
۳۹
کیف زنانه برند
۴۹ لاری
۴۰
کت تک مردانه اسپرت برند ترک
۸۰ لاری

اجاره آپارتمان در گرجستان بعد از دریافت اقامت

۴۱
آپارتمان ۱ خوابه مرکز شهر
۳۵۰ دلار۴۲
آپارتمان یک خوابه بیرون از مرکز شهر
۲۰۰ دلار۴۳
آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر
۶۰۰ دلار

خرید آپارتمان در گرجستان برای افراد اقامت دائم

۴۴
خرید آپارتمان در مرکز شهر  –  ۲ خوابه
۷۰۰۰۰ دلار
۴۵
خرید آپارتمان خارج از مرکز شهر – ۲ خوابه
۴۰۰۰۰ دلار

درآمد شغل های مختلف گرجستان برای مهاجرین

۴۶
متوسط حقوق ماهانه کشور گرجستان
۶۵۰ لاری
۴۷
مالیات بر حقوق ماهیانه در گرجستان
۱۸ درصد حقوق
۴۸
نرخ وام مسکن در گرجستان ((* سالیانه ))
۱۱٫۴ درصد
۴۹

متوسط هزینه زندگی یک خانواده ۲ نفره در گرجستان

اطلاع رسانی کامل هزینه زندگی در گرجستان در کانال تلگرام زیر

۱۵۰۰ لاری
20 Jul 2017